Viss sākas ar vajadzību un mērķi. Pa tālruni var veiksmīgi pārdot ļoti dažādas preces un pakalpojumus. Taču ierobežojums var būt pārāk zemā preces vai pakalpojuma cena, kas nesedz telemārketinga izmaksas. Telemarket komandas, kas strādā jau kopš 1998. gada, portfelī ir ļoti daudz dažāda veida darījumu. Mēs esam pārdevuši dažādus periodiskos izdevumus, grāmatas, apdrošināšanas paketes, apmācību kursus, piesaistījuši potenciālos automašīnu pircējus vai klientus dažādiem pakalpojumu sniedzējiem, pārdevām apsardzes un kredīta risinājumus, preces veselībai, kosmētiku un daudz ko citu. Mēs esam veikuši daudz dažādu aptauju un tirgus pētījumu. Tālruni var veiksmīgi izmantot arī kā saziņas kanālu, ar kura palīdzību var ātri nodot cilvēkiem jebkādu informāciju, tostarp ielūgumu uz korporatīvo pasākumu vai vēlēšanām. Visas šīs iespējas nodrošina simtiem apmācītu telefonpārdošanas speciālisti, kā arī ar dažādiem projektiem strādājoša komanda, kas spēj veikt līdz pat vairākiem tūkstošiem tālruņa zvanu dienā.
Sadarbībā ar klientu mēs nosakām mērķa grupu un izvēlamies piemērotu datubāzi. Sazinoties ar uzņēmumiem, mēs parasti izmantojam savu klienta datubāzi vai dažādas datubāzes, kas tiek piedāvātas tirgū. Sazinoties ar privātpersonām, mēs parasti izmantojam pašu klientu datubāzi vai nejauši izvēlētus telefona numurus.
Telefonpārdošanas pakalpojuma cenas veidošanas pamatā ir maksa par reāli padarītu darbu. Gabaldarba vai stundas darba samaksai netiek pievienotas nekādas slēptās izmaksas, piemēram, maksa par sarunas sākumu vai beigām. Cenu veidošanas pamatā ir samaksa par vienu telemārketinga darba stundu, kas var nedaudz atšķirties atkarībā no darba sarežģītības pakāpes.
Parasti pirms pārdošanas pamatkampaņas mēs veicam testa kampaņu, kura ilgums atkarībā no darba sarežģītības var svārstīties no vairākām dienām līdz vairākām nedēļām. Testa kapmaņas ilgums ir atkarīgs no darba specifikas, bet tam vajadzētu būt pietiekami ilgam, lai iegūtu statistiski drošus datus. Testa rezultātā tiek noteikta preces pārdošanas iespēja un prognozējamais kampaņas gala rezultāts, kā arī mērķa sasniegšanas izmaksas. Izmēģinājuma darbs ļauj pasūtītājam plānot telefonpārdošanas kampaņas ilgumu, tās apjomu un budžetu, kā arī sava uzņēmuma ražošanas apjomu, noliktavu rezerves, apgrozījumu utt. Testa rezultāti tiek analizēti kopā ar klientu, ja nepieciešams, tiek veiktas izmaiņas kampaņas piedāvājumos vai ar jauniem noteikumiem tiek izveidota darbā izmantojamā datubāze. Un pats galvenais – testa kampaņas rezultātā tiek noteiktas vēlamā rezultāta sasniegšanas izmaksas. Ja izmaksu līmenis ir pieņemams, darbs tiek turpināts jau uz „gabaldarba” pamata.
SIA Telemarket telefonpārdošanas speciālisti strādā darba dienās no pulksten 9.00 līdz 21.00, ja nepieciešams, sestdienās no pulksten 11.00 līdz 16.00. Kampaņu var ieplānot vajadzīgajā apjomā un vēlamajā laikā, piemēram, dienā vai vakarā. Pārdošanas darba laikā SIA Telemarket iesniedz pasūtītājam ikdienas pārdošanas pārskatu, kas palīdz nepārtraukti kontrolēt pārdošanas procesu. Mēs pārsūtām pasūtījumus vai citus rezultātus tādā veidā, lai tie atbilstu klienta vajadzībām.
Lai jūs varētu vairāk uzzināt par pārdošanas iespējām pa tālruni un piedāvātu jūsu interesēm atbilstīgas pārdošanas kampaņas, mēs esam gatavi jūsu vai mūsu birojā plašāk pastāstīt par mūsu pakalpojumu un pieredzi. Ātrākais un vienkāršākais veids, kā saņemt jūs interesējošo informāciju, ir nosūtīt vēstuli uz e-pastu info@telemarketing.lv vai aizpildīt atgriezeniskās saites veidlapu. Mūsu projekta vadītājs ar jums sazināsies pēc iespējas ātrāk.