Labi sagatavojies pārdošanai! Laba sagatavošanās būtu tikpat svarīga kā laba pārdošanas runa. Uzmanīgi iepazīsties ar materiāliem par preci un vienmēr glabā tos pieejamā vietā. Nebaidies būt izteiksmīgs un sava darba iedvesmots.
Pārdošanas speciālists pa tālruni ar savu balsi veido pircēja priekšstatu/iespaidu. Balss ir tava vizītkarte. Trenējies izmantot savu balsi. Centies piešķirt balsij priecīgu intonāciju un atceries, ka tu apkalpo klientu.
Sākums ir vissvarīgākā telefonsarunas daļa. Pirmo desmit sekunžu laikā jūs varat radīt klienta interesi. Ja ievads ir neveiksmīgs, tad ir ārkārtīgi grūti labot situāciju.
Nosauc savu vārdu. Īsi paskaidro zvana iemeslu. Runā skaidri. Runā tieši klausulē, nevis tai garām. Runā par lietu, nevis pļāpā. Nevajag pārāk atvainoties, nesūdzies, neatvainojies bez iemesla. Esi uzmanīgs pret klientu, klausies viņa teikto un ņem to vērā. Proti uzklausīt klientu,nerunā monologu.
Neradi kņadu, nevelc sarunu garumā, nenogurdini klientuar savu runāšanu. Esi pietiekami lietišķs visas sarunas laikā, pārliecinoši pamato savu priekšlikumu. Labi pamatots priekšlikums un lietišķa saruna palīdzēs saglabāt klienta uzmanību no sarunas sākuma līdz beigām.
Esi gatavs jebkādām situācijām un iebildumiem. Sagatavo savus argumentus iepriekš. Izvairies no strīdiem. Sarunājies ar klientu un vienmēr esi uzmanīgs pret klienta piezīmēm un nostāju.
Nepārdod piespiedu kārtā, radi situāciju, kad klients pats noteikti gribēs nopirkt piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Vienmēr esi pieklājīgs arī tad, ja saņem negatīvu atbildi. Proti pieņemt atteikumu.
Uzmanīgi uzklausi un saproti, kas tev ir pateikts. Klausīšanās prasmes svarīgums saziņā īpaši labi izpaužas telefonsarunā. Izpratne ir tavas empātijas pamats. Domā labu par klientu.
Neatkarīgi no tā, vai vēlamais rezultāts ir sasniegts, centies sarunu pabeigt pozitīvā gaisotnē. Izveido īsu priekšlikumu apkopojumu(vai ir jēga atzvanīt, ja ir, tad kad), pieklājīgi pateicies un novēli klientam labu dienas turpinājumu.