Ienākošo zvanu apkalpošana

  • profesionāļu komanda efektīvi apstrādās ienākošo zvanu plūsmu
  • e-pasta uzturēšanas serviss saziņai ar klientiem
  • chatBOX komunikācijas kanāla efektīvai saziņai ar klientiem
  • interneta veikala pasūtījumu plūsmas uzturēšana
  • pasūtījumu apstiprinājuma, elektroniski sagatavotu rēķinu nosūtīšana klientiem

Profesionāla klientu apkalpošana ir aktuāla katram uzņēmuma, kas arī ir pamats darba procesu produktivitātes uzlabošanai. Ne vienmēr ir iespējams uzturēt efektīvu saziņu ar klientiem, jo uzņēmumam ir jāfokusē sava uzmanība uz tiešā pakalpojuma sniegšanu. Aizvien vairāk uzņēmumi ienākošo zvanu plūsmu novirza profesionāliem ārpakalpojuma sniedzējiem. Lai Jums palīdzētu gūt panākumus aizvien pieaugošajos konkurences apstākļos, SIA Telemarket vienmēr ir pieejams klientu atbalsta risinājums, kas iekļauj ne tikai ienākošās zvanu plūsmas apkalpošanu, bet arī e-pasta un chatbox servisa uzturēšanu. Neatkarīgi no tā vai tā ir tehniska problēma vai jauns jūsu uzņēmuma produkta vai pakalpojuma piedāvājums, mūsu eksperti lieliski tiks galā ar šo uzdevumu.

Sazinies ar mums: